onsdag 23. juni 2010

Gave til lærer

Har hatt en sovedag, og trenger masse tid på å komme igang. Disse dagene er dataen god å ha. Blir litt timer her og titter igjennom forskjellige sider for å få inspirasjon til egne kreasjoner.

Først vil jeg legge ut ett par av mine egne kreasjoner.
Det første er en konvoluttmappekort jeg laget til en av mine håpefulles lærer.
Her laget jeg en konvolutt til hver enkelt elev i klassen hvor de fikk legge et lite brev/tegning til henne. Hver konvolutt har et visdomsord og navnet til den enkelte eleven.











































































This is a envelopecase I made for my eldest teacher. I made one envelope to each child, they made a letter/drawing to her and put in the envelope with their name on.

2 kommentarer:

  1. Fy flate så lekkert! Skulle øsnke jeg var så tøff med farger!

    Så du hadde skrevet i bloggen min:)Lyst til å sende bilde av vidunderet på mail til meg?

    SvarSlett
  2. Takk, elsker farger, har problemer med ikke å bruke dem. Ser alle de lekre duse kortene og sukker av beundring.
    Sender bilde i kveld tok bilde før idag :D

    SvarSlett