torsdag 24. juni 2010

bursdagskort

Noen ganger trenger man litt enklere kort når barna skal i bursdager.
Idag er en slik. Minsten har fått med seg kort og gave.
Legger ut bilde av det han fikk med i dag og to tidligere bursdagskort vi har gitt bort. På dette første kortet har jeg brukt en freebie jeg dessverre ikke husker hvor jeg har funnet. Hadde skrevet det ut uten å skrive på navnet dessverre.




På de to neste bildene har jeg brukt freebien spiderhenry fra whiff of joy. Disse kortene hadde min eldste med seg til to klassekamerater




4 kommentarer:

  1. Hei
    Så flotte kort du har laget...Jeg la meg til som følger og blei dermed nummer 1 hos deg, det var koselig...
    hyggelig at du blir med på candyen min..
    klem:)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Så koselig, har ikke blogget mange dagene og hadde ikke trodd at jeg skulle få en følger allerede.
    Tusen takk. Og candyen din var flott da.
    Har hevet meg med på mange candyer de siste dagene føler meg nesten litt fæl ved å gjøre det *lol* Men kommer vel til å lage en egen etterhvert og tenker jeg. Må bare gå igjennom sakene mine.

    SvarSlett
  3. Så herlige kort du har laget!!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett