onsdag 23. juni 2010

Denne hadde jeg helt glemt. Sånn er det leser masse blogger daglig, men å skrive en selv det glemmer man helt. Kan ikke love hverken andre eller meg selv at jeg kommer til å fortsette, men man kan jo alltids prøve.

Sitter nå med morgenteen min like før jeg skal vekke mine tre håpefulle til siste skoledag før ferien. Han eldste grugleder seg litt for idag er den siste dagen med læreren som han er så glad i, neste skoleår får han en ny. Han andre som skal på skolen er nok mer bekymringsløs der, ingen store forandringer annet at han skal ha ferie i lange tider. Minsten er det jo greit med han skal jo bare i barnehagen enda et år, og der er det ikke store forandringer før skolen starter igjen til høsten og mange av de han leker med skal over på skolen.

Så får vi håpe da at finværet dukker opp igjen for her ser det ikke bra ut for øyeblikket, og vi som skal grille idag. I går var det jo nydelig sommervær. Nei la sommeren komme og bli en stund til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar