torsdag 15. juli 2010

herlig post i kassa mi

Fikk to poser med godsaker i postkassa i går. Unnet meg selv en liten bursdagspresang i tillegg til at jeg har solgt noen kort her i våres hvor fortjenesten går til nye innkjøp. Så jeg bestillte meg først et par spellbinders på ebay. og deretter noen til her hjemme. Klarte ikke å vente med bruke noen av dem så det ble ikke noe bilde av fangsten før de ble sprettet ut av plasten :D.

Fra statene kom Labels four og stars five.


Og fra Norge kom det litt grunnleggende former jeg ville ha, classic scallop circles lg (circles lg er i rest), classic scallop ovals lg, classic ovals lg, mega ovals lg og mega classic scallop ovals lg.


Igår var helt klart en topp dag i så måte. Hadde det ikke vært for at det er så mange andre ting som må prioriteres så hadde jeg scrappet og stemplet nå som det er et grått og trist vær til tusen. Men kan jo sette meg ned når klærne er vasket og pappeskene pakket.

Etterpå kommer det en og henter den lille søte sofaen min *sukk* blir rart å kvitte seg med den. Hadde så mange ideer om hvordan den skulle bli, men får ikke plass til den når jeg flytter. Og når jeg da vet den kommer til en som ønsker seg slik, er jeg takknemlig for det. Håper å få se bilde av den når hun har pusset den opp.

1 kommentar:


  1. Sewerage wiring company in Dammam, Khobar, Qatif and Al-Ahsa at the best and cheapest prices 0556959823

    شركة تسليك مجارى بالقطيف

    SvarSlett