onsdag 14. juli 2010

telys og prinsessekort

Det er sommer og blogginga blir lett glemt. Har nå laget noen kort og gitt bort selv om jeg må innrømme at jeg har glemt å ta bilde av flere av dem. Går mye i telyskort for min del. Lager og opp noen til en kurv mammaen min skal få med seg på koret til salg. Men noen kort har jeg husket å ta bilde av da.
Dette første er laget tilmin svigermor på fødselsdagen. Veldig enkelt pyntet for hun liker ikke for mye stæsj. Kjente jeg hadde lyst til å putte på mer egentlig.



Et nærbilde av tag'en.


I dag var vi i bursdag til en av mannens kameraters barn. Dette er en liten rosa prinsesse så det var jo bare et type kort som var aktuelt egentlig :D
Et prinsessekronekort -mal finnes her hos Carina- kunnne tenkt meg å brukt litt mer glitter, men er tom for glitterlim og hadde ikke tid til å ta frem embossingen. På den hvite tagen stemplet jeg Gratulerer med dagen etter at bildet ble tatt.


Ha en fortsatt god sommer alle sammen, Nyt sola og sommeren mens den er her :D

1 kommentar: