søndag 4. juli 2010

sommer og sol

Skulle ha lagt ut flere av kortene mine, men har vært så fint vær at jeg har helt prioritert å være ute med unga. Har egentlig vært ganske produktiv til tross for finværet, når unga har lagt seg til kvelden har jeg benket meg ned i den provisoriske hobbykroken minog enten mekket noen kort eller fargelaget noen trykk og sllikt. Har faktisk sju trykk som bare venter på å bli til kort 5 ferdige telyskort i tillegg til 4 halvferdige. Ikke ille med tanke på det deilige været selv om det idag startet med regn, regn og atter regn. Ble jo fint utover dagen. Burde vel strengt talt pakket ned hobbysakene siden jeg er på flyttefot, men det er det siste som skal ned i kasser ja. Noe må jeg ha og drive med frem til flyttinga er i orden.
I morgen blir det en deilig tur nedover i fylket for å besøke gamle kjente. skal bli kos ja.

Ha e n flotters mandag i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar